צקרת השורש – גלגול נשמות, כמה גלגולים

צקרת השורש – גלגול נשמות, כמה גלגולים

צקרת השורש – גלגול נשמות, כמה גלגולים
הגוף הראשון ורובד ההילה הראשון קשורים אל צקרה ראשונה צקרת השורש. הצקרה של גוף ההילה הפיזי. זהו חומר פיזי דחוס שניתן לגעת בו. הוא משקף את גוף הכפיל האתרי.
הכפיל האתרי הוא רצועת ההילה הראשונה. רובד האנרגיה הראשון שמקיף את הגוף.
       כדי לראות את הכפיל האתרי בקלות, להיכנס למצב מדיטטיבי.
לשבת על שטיח שצבעו כהה. בחדר מואר באור נר. לבחור בחלק של הרגל או הזרוע ולהתבונן  בו על רקע השטיח הכהה. לשמור על מבט קבוע. לאחר כמה דקות אפשר לראות קו דק מאוד מתמשך לאורך הגוף. מעליו אפשר יהיה לראות אור שחור אדום שרוחבו חצי סמ.  עד סמ. התאורה חשובה מאוד… רקע כהה , אפלולית, אור שבא מלמעלה, וחשוב להיות ממוקדים ומחוברים לקרקע.
 צקרת השורש – צקרת השרדות  ( הכפיל האטרי).
גלגול נשמות משויך לצקרת השורש.
בקיום גלגול נשמות מכירים כמעט בכל התרבויות. הרעיון שאנשים נולדים וחיים פעמים רבות, שהנשמה ממשיכה להתקיים אחרי שהגוף הפיזי מת , אחרי המוות באה מנוחה ולידה מחדש.
כדי שהנשמה תוכל לצמוח וללמוד שוב ושוב.
במצריים העתיקה פיתחו את שיטת החניטה כדי שלנשמה יהיה מקום לשכון בו עד חזרתה לעולם הזה. בהודו אוסרים על אכילת בשר למקרה שרוח האדם השתכנה בפרה. גם בהודו וגם בסין מחזור לידה מוות ולידה מחדש הוא עניין מרכזי בחשיבה הדתית.
   גם בקבלה היהודית קיימת האמונה שהנשמה יורדת לתיקונים בגלגולים.
למעשה יש תוצאות בחיינו ובגלגולים הקודמים אשר משפיעים על גלגולינו הבאים. זוהי הקארמה.
 אדם נולד פעמים רבות ובא לעולם למטרת לימוד ספיציפית. בכל גלגול הוא מציב לעצמו משימה. הנשמה בוחרת את הנסיבות הטובות ביותר להיוולד בהן כדי למלא משימות אלה.
אנו בוחרים את התכונות הפיזיות, המנטליות, הגוף, הגזע, הכישורים, המחלות, בני המשפחה, הידידים, האהובים, המקום והנסיבות. יש נשמות שמחליפות את מינן לעיתים קרובות ויש כאלו שנשארות גבר או אשה במשך גלגולים רבים.  
     מטרת הגלגול היא למידה, כל נשמה מתנסה במגוון התנסויות במהלך הגלגולים. כאשר המטרה הסופית היא השלמת השיעורים ועליה לרובדים גבוהים יותר של קיום ללא גוף פיזי.
 בשעת מוות משתחרר הכפיל האתרי ואתו גוף המחשבה שנוצר בגלגול האחרון, הוא מעביר את רשמיו מהגלגול האחרון אל הגופים הרגשי והמנטלי שמעבירים אותו אל הגוף הרוחני.
הגוף הרוחני עם כל הידע מגלגול אחרון ולפניו, כאשר חוזר ומתגלם לגוף חדש יוצר גופים מנטלי, רגשי, ופיזי שנכנסים אל הפיזי הדחוס. הרשמים מכל הגלגולים האצורים בגוף הרוחני מועברים אל הרובדים הקרובים לגוף הפיזי. הם נשארים בתודעה של צקרת השורש, והאדם יכול להגיע למידע זה באמצעות התפתחות רוחנית, עבודה על רגרסיה לגלגולים, ופיתוח קליטה על חושית ושאיבת מידע.
בטי עזרא \ ניו אייג'

צקרת השורש – גלגול נשמות, כמה גלגולים
צקרת השורש – גלגול נשמות, כמה גלגולים